Obchodní podmínky

  1. Údaje o provozovateli elteasy.cz pouze „prodávající“.

1.1
elteasy s. r. o.
IČ: 54319692
DIČ: 2121625319
se sídlem: Trieda Andreja Hlinku 604/5, Nitra, Slovenská republika
zapsané v OR Okresního soudu Nitra, oddíl: Sro, vložka č.j. 56301/N

www.elteasy.cz
email: shop@elteasy.cz
tel.: +421 918 102 188

(dále jen „prodávající“)

1.2 Kupujícím je každá fyzická nebo právnická osoba, která jakýmkoli způsobem kontaktuje prodávajícího s úmyslem koupě zboží, které prodávající nabízí.
1.3 Používáním web-stránek internetového obchodu prodávajícího a potvrzením objednávky dává kupující souhlas s těmito Obchodními podmínkami.
1.4 Tyto Obchodní podmínky jsou platné až do vydání nových Obchodních podmínek.

  1. Cena zboží

2.1 Prodávající není plátcem DPH.
2.2 Všechny ceny za zboží a služby a všechny poplatky v internetovém obchodě jsou uváděny včetně DPH (nejsme plátci DPH).
2.3 K základní ceně objednávky je připočtena cena za dopravu zboží podle toho, jaký způsob doručení si kupující vybere. Balné je zahrnuto v ceně dopravy.

  1. Objednávka zboží

3.1 Zboží může kupující objednávat následovně:
a) prostřednictvím nákupního košíku na webu https://elteasy.cz,
b) zasláním e-mailu s uvedením požadovaného zboží na adresu shop@elteasy.cz
3.2 Po odeslání objednávky bude Vaše objednávka zpracována a na Váš e-mail bude obratem doručeno potvrzení o přijetí objednávky. Kupující odesláním objednávky prodávajícímu potvrzuje, že prodávající včas a řádně splnil své informační povinnosti podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitelepři prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen jako „Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží“).
Na Vámi uvedenou e-mailovou adresu Vám budou v případě potřeby zasílány veškeré další informace ohledně Vaší objednávky.
3.3 Odesláním objednávky se kupující zavazuje převzít objednané zboží a zaplatit za zboží dohodnutou cenu.
3.4 Prodávající se zavazuje dodat správný druh a množství zboží v dohodnuté ceně dle objednávky.
3.5 Prodávající má právo zrušit objednávku v případě, kdy není možné zajistit objednané zboží. V takovém případě kupujícímu ihned vrátí uhrazenou částku v plné výši, nebo mu nabídne náhradní zboží nebo jiné řešení, pokud s tím kupující souhlasí. Prodávající má právo zrušit objednávku také v případě, že se nemůže zkontaktovat s kupujícím (chybně uvedené nebo neuvedené kontaktní údaje, nedostupnost, …).
3.6 Kupující odesláním objednávky prodávajícímu potvrzuje, že prodávající včas a řádně splnil své informační povinnosti podle zákone č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele pro prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů.

4. Platební a dodací podmínky

4.1 Platit za zboží může kupující
a) převodem na účet prodávajícího IBAN: SK39 8330 0000 0024 0209 5363 na základě zaslané objednávky.
Na základě objednávky vystaví prodávající fakturu, kterou pošle kupujícímu přes e-mail. Platbu může kupující provést převodním příkazem ze svého účtu.
b) dobírkou s poplatkem 2 € (fakturu dostane kupujújící až po připísání finančních prostředků do účet).

4.2 Platba je možná v mene Kč.
4.3 Zboží standardně dodáváme v rámci České republiky. Zboží do ostatních států EU odešle prodávající jen po dohodě s kupujícím. Cena za dopravu mimo území ČR bude kupujícímu oznámena e-mailem ještě před odesláním objednaného zboží.
4.3 Daňový doklad (fakturu) posílá prodávající kupujícímu e-mailem po obdržení finančních prostředků.

4.4 Dodací lhůta na zboží v nabídce prodávajícího je ve většině případů do 7-10 pracovních dnů od potvrzení objednávky, maximální doba dodání je 14 pracovních dnů nebo po dohodě s kupujícím se může prodloužit. O prodloužené dodací lhůtě a termínu dodání bude prodávající kupujícího informovat při potvrzení objednávky telefonicky/emailem. Nevyhovuje-li kupujícímu oznámená prodloužená dodací lhůta, má možnost stornovat objednávku nebo odstoupit od kupní smlouvy.
4.5 O odeslání/expedování zboží bude kupující informován přepravní společností.

4.6 Prodávající zajišťuje dopravu zboží v rámci České republiky způsobem, který si kupující vybere z nabízených možností v objednávce:
a) Packeta – výdajní místa
c) Packeta – Doručení na adresu

4.7 Cena za dopravu zboží na určené místo je následující:
a) dodání prostřednictvím služby Packeta (odběrná místa po celé České republice) je 90 Kč,
b) dodání prostřednictvím služby Packeta na adresu je 120 Kč,
V případě, že si kupující zvolí platbu dobírkou, účtuje se mu poplatek ve výši 50 Kč.

4.8 Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na určené místo.
4.9 Zboží je přiměřeně zabaleno a zajištěno. Kupující je povinen při přebírání zboží zkontrolovat neporušenost zásilky a v případě poškození zásilku nepřevzít od doručovatele. Kupující i prodávající se takto vyhnou zbytečným nákladům na případnou reklamaci zboží.
4.10 Za zboží odpovídá prodávající až po jeho převzetí kupujícím. Zboží se považuje za převzaté spotřebitelem okamžikem, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží nebo pokud:

a) Zboží objednané spotřebitelem v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední,
b) dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,
c) Zboží dodává opakovaně během vymezeného období, okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.

4.12 V případě většího zájmu se může stát, že prodávající bude mít nedostatek zboží skladem a tak objednané zboží může kupujícímu dodat postupně v několika balících, přičemž poštovné a balné platí kupující jako za jeden balík.

  1. Odstoupení od smlouvy. (Personalizované zboží)

5.1 S ohledem na ust. § 7 odst. 1 písm. 6 písm. c) zákona 102/2014 Sb. NENÍ MOŽNÉ VRÁTIT ZBOŽÍ, které je zhotoveno podle zvláštních požadavků spotřebitele. V našem e-shopu je možné zakoupit personalizované zboží. Podle tohoto zákona spotřebitelům u tohoto zboží NEMÁ právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.
5.2 V e-shopu si kupující kupuje produkty, které jsou ilustrační a jsou dělané pro každého kupujícího na míru, přičemž si vybírá vlastní barvu, velikost, nápis a pod.
5.3 Kupující může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy pouze v případě přijatého poškozeného zboží, nesprávných rozměrů a pod.
V případě odstoupení od smlouvy je kupující povinen doručit zboží s formulářem na odstoupení od smlouvy na adresu prodávajícího

elteasy. r. o.,
Třída Andreje Hlinky 604/5,
949 01 Nitra

nebo přes jakékoli podací místo v síti PACKETA zpětnou zásilkou s identifikačním číslem e-shopu: 90173746.
Cena za vrácení přes Packetu v částce 40 Kč Vám bude stržena z částky za vrácené zboží. Při podání na odběrném místě neplatíte.

5.4 Zboží musí být ve stavu, v jakém bylo kupujícímu doručeno. Nesmí být použit, nošen a nesmí mít odstraněny visící štítky. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy. Zboží, které bude doručeno dobírkou na naši adresu nebude vyzvednuto. Prodávajíce

6. Odstoupení od smlouvy. (Nepersonalizované zboží)

6.1 Kupující je oprávněn bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dnů.

U zboží, kde si nevybírá znění popisu nebo oslovení na zboží.

6.2 Zboží musí být ve stavu, v jakém bylo kupujícímu doručeno. Nesmí být použit, nošen a nesmí mít odstraněny visící štítky. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy. Zboží, které bude doručeno dobírkou na naši adresu nebude vyzvednuto. Prodávající vrací částku i za poštovné náklady, avšak pouze nejnižší částku z nabízených doručovacích možností. Prodávající dobírku neproplácí.

5.5 V případě odstoupení od smlouvy je kupující povinen doručit zboží s formulářem pro odstoupení od smlouvy na adresu prodávajícího


elteasy. r. o.,
Třída Andreje Hlinky 604/5,
949 01 Nitra

nebo přes jakékoli podací místo v síti PACKETA zpětnou zásilkou s identifikačním číslo e-shopu: 90173746.
Cena za vrácení přes Packetu v částce 40 Kč Vám bude stržena z částky za vrácené zboží. Při podání na odběrném místě neplatíte.

FORMULÁŘ K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY najdete ZDE.

  1. Reklamace a záruční podmínky

7.1 Vyřizování reklamací se řídí záručními podmínkami konkrétního zboží, Obchodním zákoníkem a příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a zvláštními předpisy.
7.2 Záruční doba na veškeré nabízené zboží v internetovém obchodě prodávajícího je 24 měsíců s výjimkami stanovenými zákonem. K uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamaci) vždy postačuje doklad o zakoupení (přiložená faktura). Předložení dokladu o zakoupení pro účely reklamace postačuje iv případě, že byl vydán záruční list, ale zákazník jej ztratil.
7.3 Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích částí) způsobené používáním, mechanická poškození výrobku způsobená kupujícím, nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem jiným než byl uveden v návodu k používání, zanedbáním péče a údržby o zboží, poškozením zboží nadměrným zatěžováním, používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek. Z odpovědnosti jsou také vyňaty vady nebo poškození výrobku, které vznikly při živelné pohromě.
7.4 Kupující má právo reklamovat i výrobek zakoupený ve výprodeji nebo za sníženou cenu, avšak chyba nesmí souviset s důvodem, proč byl výrobek prodáván za sníženou cenu!
7.5 Reklamované zboží je kupující povinen doručit k reklamaci čisté, mechanicky nepoškozené, s kopií faktury, případně dodacího či záručního listu. Kupující je povinen spolu se zbožím zaslat i popis chyby ve formuláři, který poskytuje prodávající ke stažení na webové stránce www.elteasy.cz.

REKLAMAČNÍ PROTOKOL najdete ZDE.

7.6 Reklamaci zboží vyřizuje prodávající bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dnů od data doručení reklamace kupujícím resp. přepravní společností. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek. Vyřízením oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Pokud byla reklamace v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pak záruční doba začne běžet znovu od data vyřízení reklamace.

7.7 Postup kupujícího při reklamaci:
7.7.1 Kupující co nejdříve po zjištění vady výrobku odešle tento výrobek doporučeně na adresu prodávajícího uvedenou v bodě 1 spolu s kopií dokladu o koupi a reklamačním protokolem s popisem vady výrobku. Zboží musí být vráceno v originálním nepoškozeném obalu, kupující je povinen vrátit zboží s originálním balením a všemi věcmi, které byly součástí balíku. Prodávající neodpovídá za poškození nebo ztrátu zboží při přepravě od zákazníka k prodejci.
7.7.2 V situaci, kdy je zboží nutné zaslat prodávajícímu, jedná kupující tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalu, který bude zboží dostatečně chránit, vyhovuje nárokům na přepravu křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly.

Adresa pro zasílání reklamací:
elteasy. r. o.
Třída Andreje Hlinky 604/5
949 01 Nitra
Slovenská republika


7.9 V případě, že bylo reklamované zboží posláno poštou případně přepravní společností, dopravní náklady spojené s odesláním reklamace na adresu prodávajícího hradí kupující. Odeslání reklamovaného zboží zpět zajišťuje prodávající poštou na své náklady. Jakýkoli jiný způsob přepravy reklamovaného zboží zpět, na vyslovenou žádost kupujícího hradí kupující.
7.10 Za vyřízení reklamace se považuje předání výrobku kupujícímu po opravě, výměně nebo zamítnutí reklamace, příp. vrácení peněz při odstoupení od smlouvy.

7.11 Informace o alternativním řešení sporů – ARS
Pokud kupující není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo má-li za to, že prodávající porušil jeho práva, má možnost obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu. Odpoví-li prodávající na žádost o nápravu zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, kupující má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu podle ustanovení § 12 zákona č. 1/2003. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů.
Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s prodávajícím je například Slovenská obchodní inspekce Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, http://www.soi.sk nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství seznam je dostupný na stránce http://www.mhsr.sk); kupující má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení spotřebitelských sporů se obrátí.
Kupující jsou oprávněni použít platformu řešení sporů on-line (dále jen jako „RSO“) k řešení svých sporů, v jazyce, kteří si zvolí. Kupující může k alternativnímu řešení svého sporu využít platformu RSO, která je dostupná na webové stránce https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . Kupující při předkládání podání v platformě RSO vyplní elektronický formulář stížnosti. Informace, které předloží, musí být dostatečné k určení příslušného subjektu alternativního řešení sporů on-line. Kupující může přiložit dokumenty na podporu své stížnosti.

  1. Ochrana osobních údajů

V souvislosti se zavedením nové legislativy v oblasti ochrany osobních údajů – Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů ao volném pohybu takových údajů, kterým se zrušuje směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně údajů) (dále jen „GDPR“) a implementací opatření k zajištění souladu společnosti Creative Press, s.r.o. s GDPR jakož i se souvisejícími příslušnými právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů (např. zákon č. 18/2018 Z.z. o ochraně osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů, vyhlášky Úřadu na ochranu osobních údajů České republiky), všeobecnou informační povinnost ohledně ochrany osobních údajů najdou zákazníci na stránce.

  1. Závěrečná ustanovení

9.1 Dozor nad poskytováním služeb provádí Slovenská obchodní inspekce, poštovní složku 29, Prievozská 32, 827 99 Bratislava.
9.2 Na vztahy neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami se vztahují příslušná ustanovení občanského zákoníku. 22/2004 Sb. o elektronickém obchodu ao změně a doplnění zákona č.j. 128/2002 Sb. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele ao změně některých zákonů ve znění zákona č. 1/2003 284/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů a Zákona č.j. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku
9.3 Zaškrtnutím políčka před odesláním objednávky kupující vyjadřuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami, v plném rozsahu porozuměl jejich obsahu a že s nimi souhlasí.
9.4 Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 01.10. 2024.

V Nitre, dne 1. 10. 2024